FAQ

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

NW4Fun-teamet indsamlede penge til fordel for Ukraine

NW4Fun-teamet - med støtte fra 40 engagerede deltagere - samlede penge ind til Ukraine under

Dyrlæger uden Grænser på Dyrlægernes årsmøde

Dyrlæger uden Grænsers formand Mogens Hansen tog en for holdet, og drog - sammen med

Ses vi til DDD årsmødet 2023?

Er du dyrlæge, dyrlægestuderende eller veterinærsygeplejerske? Så ses vi til DDD årsmødet 2023 i Odense.

World Rabies Day 2023

World Rabies Day markeres hvert år d. 28. september, og i år valgte Dyrlæger uden

Dharamsala Animal Rescue hjælper hjemløse dyr i Dharamsala

Hver dag lider hjemløse dyr i Dharamsala, Indien - men der er håb for vi

Save the Dogs om oversvømmelserne i Kherson

Save the Dogs beretter om Kherson, hvor hunde, katte og endda geder fanget i de

TAWESO har også travlt!

Hos TAWESO har de også allerede haft travlt her i 2023! Projektet Animal Birth Control

LAWCS – lokal og mobil dyreklinik med gratis dyrlægehjælp

Liberia Animal Welfare and Conservation Society (LAWCS) er den eneste lokale dyrevelfærdsorganisation der tilbyder gratis

Click me!

NW4Fun-teamet indsamlede penge til fordel for Ukraine

Dyrlæger uden Grænser på Dyrlægernes årsmøde

Ses vi til DDD årsmødet 2023?

World Rabies Day 2023

Dharamsala Animal Rescue hjælper hjemløse dyr i Dharamsala